تصویر ثابت

ایران + وردنجان


ایران + وردنجان




برگزیده ها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ایران +وردنجان و آدرس v50.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







خوش آمدید لطفا ازتمامی قسمت های وبلاگ دیدن فرمائید.....نظرات ارزشمندشما راهگشای ماخواهدبــــــــود




 
 نرم افزار Dubsmash( دابسمش برای آيفون)
 
این اپلیکیشن های شگفت انگیز آیفون را از دست ندهید
 
کمتر کسی هست که در شبکه های اجتماعی عضو باشد و از استارت آپ دابسمش بی خبر باشد . بی شک لقب موفق ترین نرم افزار سال را میتوان به این اپلیکیشن داد . با نرم افزار دابسمش می توانید صدای هنرپیشگان , خواننده ها و افراد مشهور را بر روی فیلم ها و تصاویر خودتان بگذارید و همزمان صحبت های آن ها را با حرکت لب و دهان و چهره خود هماهنگ کنید . Dubsmash به مدد کاربران زیادش دارای یک آرشیو کامل از صدای افراد بزرگ می باشد.
 
نرم افزار Folde Lock (گذاشتن پسورد بر روی عکس ها در آیفون)
 
این اپلیکیشن های شگفت انگیز آیفون را از دست ندهید
 
 
شاید برای شما هم این موضوع زیاد پیش آمده باشد که گوشی را در اختیار یکی از دوستانتان قرار دهید و نگران این باشید که پوشه Camera Roll یا همان پوشه عکس هایتان را باز کند . یا اینکه یک سری عکس خصوصی دارید و نمیخواهید داخل پوشه عکس ها باشد و در جایی دیگری با امنیت بیشتری ذخیره شود . نرم افزار Folde Lock مانند یک گاو صندوق امن عمل می کند که برای آیپد و آيفون ارایه شده است . 
 
 
نرم افزار Minute Work Out7 (تناسب اندام در 7 دقیقه )
 
این اپلیکیشن های شگفت انگیز آیفون را از دست ندهید
 
 
شاید اکثر ما ورزش کردن به دلیل کمبود وقت را کنار گذاشته ایم . برای داشتن اندام متناسب انجام حرکت های ورزشی و کششی بسیار حایز اهمیت میباشد . مطمنا همه ما در طول روز 7 دقیقه وقت برای انجام تمرینات ورزشی داریم . 7 دقیقه ورزش سنگین و حرفه ای را با نرم افزار Minute Work 7 تجربه خواهید کرد . این نرم افزار 12 ورزش سنگین را در خود جای داده است.
 
 
نرم افزار Lose it ( بهترین تناسب اندام  با آیفون )
 
 
این اپلیکیشن های شگفت انگیز آیفون را از دست ندهید
 
از وزنتان راضی نیستید ؟ قصد لاغر شدن و تناسب اندام دارید ؟ Lose it تمام آن چیزی که شما از تناسب اندام می خواهید را در خود جای داده است . پس از ورود به نرم افزار باید یک پروفایل برای خودتان ایجاد کنید و سپس تمامی اطلاعات خودتان را مثل : قد , وزن و ... را در آن وارد کنید . پس از ورود اطلاعات نرم افزار شروع به آنالیز میزان کالری که در طول روز نیاز دارید می کند.
 
 
 نرم افزار Seene (گرفتن عکس 3 بعدی در آیفون)
 
این اپلیکیشن های شگفت انگیز آیفون را از دست ندهید
 
 
اگر دنیال این هستید که خلاقیت بیشتری در طراحی و گرفتن عکس ها توسط گوشی آیفون خرج دهید نرم افزار Seene را به شما پیشنهاد می دهیم . کار با این نرم افزار بسیار ساده است و تنها چیزی که مورد نیازتان است یک جسم ثابت می باشد . پس از باز کردن نرم افزار و عبور از مراحل آموزش کافی است که دوربین گوشی را روی جسم ثابت بگیرید و منتظر باشید تا نقاط سبزی که نرم افزار به شما نمایش خواهد داد ظاهر یابد . وقتی مناطق سبزرنگ تمام گوشه های عکس را پر کرد , عکس 3 بعدی آماده نمایش دادن است و نرم افزار Seene عکس را ظاهر خواهد کرد .
 
 
نرم افزار Houz طراحی دکوراسیون داخلی با آیفون
 
این اپلیکیشن های شگفت انگیز آیفون را از دست ندهید
 
 
نرم افزار Houzz را میتوان برترین نرم افزار طراحی داخلی دانست . این نرم افزار کالکشن و منبع هزاران عکس و تصویر از طراحان بزرگ دکوراسیون داخلی میباشد . شما می توانید از هر کدام از عکس ها ایده بگیرید ، Houz اپلیکیشنی بسیار زیبا با طرح هایی برای طراحی داخل فروشگاه , چیدمان منزل و ... میباشد که میتوان از آن ایده های خلاقانه زیادی را الهام گرفت .
 
نرم افزار  Deep Sleep with Andrew johnson (با آیفون راحت تر بخوابید )
 
این اپلیکیشن های شگفت انگیز آیفون را از دست ندهید
 
بدخوابی بدترین موردی است که هر کسی ممکن است در طول زندگیش دچار آن شود . چند شب بدخوابی و یا بی خوابی کافی است تا یک نفر را از پا بیاندازد . بی حوصله گی های سر کار , سردرگمی ها و ... همه از آثار کم خوابی و بی خوابی میباشد . خوشبختانه در این مورد هم گوشی آیفون به کمک شما خواهد آمد . 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ شنبه 21 اسفند 1395برچسب:, ] [ 9:7 ] [ alimola ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.













Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت