تصویر ثابت

ایران + وردنجان


ایران + وردنجان




برگزیده ها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ایران +وردنجان و آدرس v50.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







خوش آمدید لطفا ازتمامی قسمت های وبلاگ دیدن فرمائید.....نظرات ارزشمندشما راهگشای ماخواهدبــــــــود




 به نقل از ایندیپندنت، براساس گزارش اخیر مجمع جهانی اقتصاد، «السالوادور» خطرناک ترین و ناامن ترین کشور جهان است.

 
«السالوادور» یکی از کشورهای آمریکای مرکزی است که به دلیل فعالیت زیاد گروه‌های بزهکاری، یکی از بالاترین میزان جرایم در جهان را دارد. این کشور سال گذشته نیز به دلیل آمار بالای قتل در یک منطقه غیرجنگی، عنوان مرگبارترین کشور جهان را به خود اختصاص داد.
 
پس از السالوادور کشورهای آمریکای لاتین، از جمله هندوراس، گواتمالا و مکزیک، نیز به دلیل مسائل بزهکاری در رده های بعدی این فهرست قرار دارند. همچنین ونزوئلا و کلمبیا جزء 10 کشور خطرناک جهان هستند.
 
چهار کشور آفریقایی نیز در این فهرست قرار دارند؛ از جمله کنیا و مصر. در میان کشورهای خاورمیانه، پاکستان و یمن نیز به دلیل جنگ، ناآرامی و فعالیت گروه های تروریستی در رده های بعدی این فهرست قرار دارند.
 
از سوی دیگر، فنلاند در صدر فهرست امن ترین کشورهای جهان قرار دارد. رواندا و ایسلند نیز در این فهرست حضور دارند. رواندا پس از قتل عام توتسی ها در سال 1994 دچار تغییر و تحولات فراوانی شد.
 
در فهرست امن ترین کشورهای جهان، انگلیس در رده سی و چهارم، آمریکا در رده شصتم، آلمان در رده پنجاه و هشتم و فرانسه در جایگاه شصت و دوم قرار دارد.
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ سه شنبه 4 آبان 1395برچسب:, ] [ 14:2 ] [ alimola ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.













Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت