تصویر ثابت

ایران + وردنجان


ایران + وردنجان




برگزیده ها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ایران +وردنجان و آدرس v50.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







خوش آمدید لطفا ازتمامی قسمت های وبلاگ دیدن فرمائید.....نظرات ارزشمندشما راهگشای ماخواهدبــــــــود




تهدید جدی برای کودکانبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرگرد حمید کیانی سرپرست اداره تشخیص جرائم سایبری پلیس فتا ناجا در تشريح اين خبر گفت: خانواده ها باید درباره حفظ حریم خصوصی خود و دیگران به کودکان خود آموزش دهند و از کودک خود بخواهند قبل از به اشتراک‌گذاری تصاویر و فیلم‌ها از طریق تلفن همراه فکر کنند و حتی از خانواده خود مشاوره بگیرد.
 
وی ادامه داد: انتشار عکس یا فیلم از حریم خصوصی دیگران جرم است و انتشار آن می تواند با شکایت همراه باشد و کودک شما در این خصوص متهم گردد.
 
سرگرد کیانی در ادامه به خانواده ها در خصوص انتشار شماره همراه کودکان هشدار داد و گفت: والدین باید به کودک خود یاد دهند که به هر کس شماره ندهد و خود آنها نیز از در اختیار گذاشتن شماره کودک خود به افراد غریبه پرهیز کنند.
 
وی افزود: مجرمان سایبری با داشتن شماره کودکان درصدد اغفال آنها برآمده و کودکان را طمعه  اهداف شوم خود می کنند.
 
سرپرست اداره تشخیص جرائم سایبری پلیس فتا ناجا همچنین از خانواده ها خواست تا به فرزندان خود در خصوص کلاهبرداری های پیامکی آموزش دهند تا عزیزانشان مورد سوء استفاده قرار نگیرند.
اين مقام مسوول  با بیان اینکه در کلاهبرداری های پیامکی اغلب وعده هدایای رایگان را می دهند، گفت: این امر باعث می گردد تا کودکان به راحتی فریب خورده و در دام کلاهبرداران پیامکی گرفتار شوند.
 
سرگرد کیانی تاکید کرد: خانواده ها به فرزندان خود آموزش بدهند که به هیچ عنوان به درخواست‌ های پیامکی جواب ندهند. و از ارسال شماره های بانکی و یا واریز وجه به حساب این پیامک ها خودداری نمایند.
 
سرپرست اداره تشخیص جرائم سایبری پلیس فتا ناجا نظارت بر فعالیت های کودکان با تلفن همراه را از سوی خانواده ها ضروری خواند و گفت: نظارت والدین بر تلفن همراه کودکان می تواند به طور نامحسوس و با استفاده از نرم افزارهای امنیتی والدین صورت گیرد.
 
سرگرد کیانی ادامه داد: در کنترل نامحسوس خانواده ها می توانند با استفاده از نرم افزارهای کنترلی در تلفن های هوشمند،ارسال و دریافت پیامک ها به کودکان را کنترل کنند همچنین برخی نرم افزارها این قابلیت را دارند که تماس با کودکان را محدود کنند به این معنا که کودک با افراد خاص بتواند در تماس باشد و تلفن همراه کودک برای افراد خاصی زنگ بخورد.
 
وی محدودیت دسترسی به اینترنت را از طریق تلفن همراه برای کودکان ضروری برشمرد و افزود: والدین می توانند با استفاده از نرم افزارهای کنترلی نصب شده بر روی تلفن همراه کودک خود و تنظیم کلمات عبور دسترسی فرزندان به اینترنت را از نظر زمان، محتوا و دانلود محدود کنند. 
 
سرپرست اداره تشخیص جرائم پلیس فتا ناجا در خاتمه  با اشاره به آدرس سایت و ایمیل پلیس فتا آن را دریچه ارتباطی با شهروندان خواند و افزود: پلیس فتا از هموطنان درخواست می‌کند در صورت مواجهه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 29 مهر 1394برچسب: تهدید جدی تلفن همراه برای کودکان , ] [ 17:42 ] [ alimola ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.













Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت