تصویر ثابت

ایران + وردنجان


ایران + وردنجان




برگزیده ها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ایران +وردنجان و آدرس v50.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







خوش آمدید لطفا ازتمامی قسمت های وبلاگ دیدن فرمائید.....نظرات ارزشمندشما راهگشای ماخواهدبــــــــود




 

اگر در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید و گوشی همراه هوشمند نیز در اختیاردارید فرصتی بزرگ فرا روی شماست تا در حال حرکت نیز از یادگیری زبان انگلیسی بهره‌مند شوید. برای مثال می‌توانید از طریق آهنگ‌های انگلیسی، پادکست‌های انگلیسی و نیز اپلیکیشن های موبایل به یادگیری انگلیسی بپردازید. یادگیری با این اپلیکیشن ها بیشتر جنبه بازی دارد و هیچ شباهتی به تمرینات خسته‌کننده گرامر و لغت ندارد.

امروزه یادگیری زبان انگلیسی یک ضرورت انکار ناپذیر است چراکه زبان انگلیسی، زبان علم است و آموزش رشته‌های مختلف در سطوح عالی و تولید علم به زبان انگلیسی صورت می گیرد و مهم‌ترین زبان دنیا در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی، صنعتی، فرهنگی و علمی در روابط بین‌الملل به شمار می‌آید.
 

اپلیکیشن های برگزیده یادگیری زبان و ضرورت یادگیری آن // در حال کار // ویژه آقای صباغ //



زبان انگلیسی زبان مادری مردم در کشورهای انگلستان،ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا، ایرلند، نیوزلند، آفریقای جنوبی، غنا و بسیاری کشورهای دیگر است. یادگیری زبان انگلیسی یک ضرورت انکار ناپذیر است چراکه زبان انگلیسی، زبان علم است و آموزش رشته‌های مختلف در سطوح عالی و تولید علم به زبان انگلیسی صورت می گیرد.

انگلیسی امروزه از نظر تعداد گوینده، پس از زبان های چینی و اسپانیایی، سومین زبان جهان است. ۳۸۰ میلیون نفر زبان مادری‌شان انگلیسی است. انگلیسی در بسیاری از کشورها زبان میانجی است و مهم‌ترین زبان دنیا در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی، صنعتی، فرهنگی و علمی در روابط بین‌الملل به شمار می‌آید.

بسیاری از ما درک بسیار خوبی از معانی کلمات زبان انگلیسی داریم. در واقع برای بهبود زبان انگلیسی خود بیشتر کلمه محور بوده‌ایم. با این حال گرامر با اینکه نقش کمتری در زبان انگلیسی دارد اما اگر به قدر کافی بر آن مسلط نباشید، قطعا دردسرساز خواهد شد.

زبان برای انسان یک ابزار ضروری است؛ اگر با زبان بین‌الملل آشنایی نداشته باشیم در زمینه‌های زیادی به مشکل خواهیم خورد. یادگیری زبان انگلیسی اگر با علاقه ما همراه باشد، به هیچ وجه کار سختی نیست. در زمینه یادگیری کلمات، اپلیکیشن‌های زیادی برای گوشی‌های هوشمند ساخته شده است اما هنوز در زمینه گرامر خلاء بزرگی حس می‌شود.

اما اگر هنوز برای یادگیری جدی انگلیسی قانع نشدید یا می‌خواهید به بقیه‌ی دوستانتان یک انگیزه‌ی قوی بدهید این ۱۳ دلیل یادگیری انگلیسی  را بخوانید:

 
1- زبان انگلیسی پرمخاطب‌ترین زبان استفاده‌ شده‌ی دنیاست. در کل زمین حدود ۴۰۰ میلیون نفر انگلیسی‌ زبان وجود دارد و ۵۰۰ میلیون نفر نیز انگلیسی را به عنوان زبان دوم استفاده می‌کنند. پس در کل حدود یک میلیارد نفر در دنیا زبان هم را متوجه می‌شوند. آیا دوست ندارید شما هم به ‌‌آنها بپیوندید؟

۲- حدود ۸۰% اطلاعات کامپیوتر‌ها به  انگلیسی پردازش می‌شوند. یادگیری فنون کامپیوتر برای افرادی که به انگلیسی تسلط دارند فوق‌العاده راحته.

۳- زبان انگلیسی زبان رسمی اخبار و اطلاعات مبادله‌شده‌ی جهان است. حدود نیمی از روزنامه‌های منتشر‌شده‌ی جهان به انگلیسی است. تنها در کشور هند سه هزار مجله‌‌ی انگلیسی‌ زبان منتشر شده است. اگر دوست دارید همیشه با آخرین اطلاعات و اخبار به‌روز باشید انگلیسی خیلی به دردتان خواهد خورد.

۴-زبانی که بیشتر مردم دنیا در حال یادگیری هستند انگلیسی می‌باشد. در حال حاضر حدود یک میلیارد نفر در حال یادگیری این زبان اند. در کشور چین ۲۵۰ هزار نفر از طریق تلویزیون انگلیسی یاد می‌گیرند!

۵- ۷۵% تله‌تکس‌های دنیا به انگلیسی فرستاده  می‌شود.

۶-بیش از ۸۰%  از صفحه‌های اصلی سایت‌ها به انگلیسی‌ هستند. یعنی با دانستن انگلیسی شما حداقل با موضوع ۸۰ درصد از سایت‌ها آشنا می‌شوید.

۷-حدود ۷۰% ایمیل‌های دنیا به انگلیسی فرستاده می‌شوند! آیا شما هم به  استفاده از اینترنت علاقه دارید؟ اگر این‍‌طور هست یادگیری انگلیسی برای شما ضروری است.

۸- پنج تا از بزرگترین شبکه‌های  اطلاع‌ رسانی (CBS,NBC,ABC,BBC,CBC) به انگلیسی برنامه پخش می‌کنند.

۹- بیش از ۶۰۰ هزار لغت در انگلیسی وجود دارد ولی تخمین زده شده که با یادگیری تنها ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ لغت هم شما می‌توانید کارتان را در بیشتر موارد جلو ببرید.

۱۰-مسافرت آسانترخواهد شد, شما می‌توانید در حین سفر به ۴۵ کشور انگلیسی زبان لذت بیشتری ببرید و نیازی به راهنما یا مترجم نداشته باشید.

۱۱-یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند یک مزیت برای پیدا کردن کار یا مهاجرت حتی به کشور‌های غیر انگلیسی‌زبان برای شما حساب شود.

۱۲-شما حتما‌ می‌دانید که مترجم‌های آنلاین مثل مترجم گوگل  محدودیت‌های خاص خود را دارند و وقتی یک متن را می‌دهید تا ترجمه کنند به ندرت طبیعی ترجمه می‌شود. با یادگیری انگلیسی خود را از زحمت  این مترجم‌ها خلاص کنید.

۱۳-با یادگیری هر زبانی دید شما نسبت به زندگی بازتر خواهد شد و شخصیتتان پخته‌تر شده و حتی ذهنتان نیز تقویت می‌شود.

 

اپلیکیشن های برگزیده یادگیری زبان و ضرورت یادگیری آن // در حال کار // ویژه آقای صباغ //





معرفی بهترین اپلیکیشن های آموزش و آماده سازی امتحانات زبان



هرکدام از ما در طول زندگی خود با امتحان های مختلفی مواجه می شویم. این امتحان ها ممکن است امتحان آیلتس، یا تافل باشند که هرکدام اهداف خاص، برنامه  های درسی، مواد امتحانی و نحوه نمره دهی خاص خود را دارند. جدا از اینکه کدام یک را می خواهید امتحان دهید، شرکت کردن در هرکدام از این امتحان است نیازمند مطالعه خاصی است. هرچه که باشد در این امتحان ها هرکسی سعی می کند بهترین نمره را نسبت به سایر رقبا کسب کند. به همین دلیل است که در زیر به معرفی بهترین اپلیکیشن های آموزش و آماده سازی این نوع امتحانات می پردازیم.


IELTS Skills


این یک اپلیکیشن رایگان بوده که شما را برای هر چهار مهارت که در آیلتس مورد سنجش قرار می گیرد، آماده می کند. این اپلیکیشن ارائه کننده نمونه های امتحان های مختلف، تمرین ها و وظایف تعاملی (Interactive tasks) است. در این اپلیکیشن سعی شده گزیده ای از بهترین تمرین ها و پرفروش ترین کتاب های مختلف آیلتس جمع آوری شود. شما می توانید با استفاده از بخش «Can Do» در این اپلیکیشن به تست کردن خود بپردازید.


IELTS Word Power


این یکاپلیکیشن است که توسط شورای انگلستان برای آزمون دهندگان طراحی شده تا دایره لغات خود را در راستای آماده سازی خود برای آیلتس افزایش دهند. این اپلیکیشن به شما کمک می کند تا دایره لغات خود را افزایش دهید و در مورد آزمون آیلتس بیشتر بدانید.

IELTS Flashcards

این اپلیکیشن دارای 2000 فلش کارت برای یادگیری لغات پرکاربرد آیلتس است و همچنین دارای اسلایدها و تست های لغات است که به شما کمک می کند فرآیند یادگیری این لغات را تسریع بخشید. قیمت این اپلیکیشن در اپ استور 3.99 دلار است.

IELTS Essentials

این اپلیکیشن برای کسانی که همزمان می خواهند با دوره های آیلتس، مطالعه ای داشته باشند مفید است. این اپلیکیشن دارای لغاتی است که شما باید بدانید چگونه آن ها را به درستی تلفظ کنید و همچنین به شما کمک می کند یاد بگیرید چگونه نمره خود را در آزمون آیلتس برآورد کنید. این اپلیکیشن همچنین دارای نکاتی ذکرشده از سوی کسانی است که آزمون آیلتس را با موفقیت پشت سر گذاشته اند.


IELTS Essay


این اپلیکیشن دارای بیش از 200 مقاله در زمینه آیلتس است که به شما کمک می کند تا دایره لغات انگلیسی خود را بهبود بخشید. این اپلیکیشن همچنین به شما کمک می کند تا متوجه شوید به هنگام دادن آزمون نوشتار در آیلتس از چه نوع و چه سبک زبانی استفاده کنید.


TOEFL iBT Preparation


این یک اپلیکیشن بسیار کاربردی برای آزمون تافل است. این اپلیکیشن شامل لغت هایی برای تمام حوزه های امتحانی آزمون تافل است و هر لغت دارای یک توضحی کامل است. این اپلیکیشن دارای لغت هایی به همراه تلفظ صوتی و آزمون لغات یاد گرفته شده است.


TOEFL Flashcard


این اپلیکیشن دارای 1600 عدد فلش کارت است که به دو دسته تقسیم می شوند؛ دسته اول لغات و دسته دوم خواندن. شما هم چنین می توانید فلش کارت های خود را بسازید، از خود آزمون گرفته و به نحوی هیجان انگیز خود را برای آزمون تافل آماده کنید.


TOEFL Test Incorrect Words


به هنگام آماده شدن برای آزمون تافل بسیار مهم است که بتوانید لغات اشتباه را از لغات درست تشخیص دهید چرا که وقتی در مراحل بعدی گام می گذارید، این لغات می توانند بسیار گیج کننده باشند. این اپلیکیشن به شما کمک می کند تا این دسته از کلمات را شناسایی کرده و آن ها را به خاطر بسپارید. این اپلیکیشن دارای 1670 سوال درخصوص این لغات بوده و دارای تمرین های مختلف نهادینه سازی این لغات در ذهنتان است.


TOEFL Pictionary


این اپلیکیشن یک فرهنگ لغت تصویری است که مهمترین لغات آزمون تافل را برای شما گردآوری کرده است. تصویری که در کنار هر کلمه وجود دارد، به شما کمک می کند تا لغات را به صورت تصویری به خاطر بسپارید. هر لغت علاوه بر دارا بودن از یک معنای تصویری دارای یک توضیح متنی است.


TOEFL EssaY


این اپلیکیشن نیز برای کسانی که قصد دارند خود را برای آزمون تافل آماده کنند، بسیار مفید است. این اپلیکیشن دارای 60 مقاله تافل در زمینه های مختلف و مهم است که به شما کمک می کند تا دایره لغات زبان انگلیسی را افزایش دهید. این مقالات هم چنین به شما کمک می کند تا متوجه شوید چه سبکی از زبان انگلیسی در آزمون تافل بیشترین کاربرد را دارد.


Mnemonic


این کلمه خود به معنی تکنیکی برای یادگیری لغات زبان است. این اپلیکیشن به شما کمک می کند تا با استفاده از این تکنیک بتوانید صدها لغت را با معانی و مثال فرا بگیرید.


Learn Languages: Rosetta Stone


نرم افزاری برای یادگیری صحبت کردن به زبان های ایتالیایی، آلمانی، فرانسوی، انگلیسی، یا یکی از 19 زبان دیگر موجود در برنامه در هر زمان و مکان است. یادگیری با این نرم افزار واژگان جدید و دستور زبان را کشف خواهید کرد و روش استفاده از مهارت های زبان جدید در مکالمات را می آموزید.



گزارش از حسین توکلی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

.: Weblog Themes By Iran Skin :.













Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت