تصویر ثابت

ایران + وردنجان


ایران + وردنجان




برگزیده ها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ایران +وردنجان و آدرس v50.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







خوش آمدید لطفا ازتمامی قسمت های وبلاگ دیدن فرمائید.....نظرات ارزشمندشما راهگشای ماخواهدبــــــــود




بیایید کمی با هم در این گزارش صادق و رک باشیم. همه ما بعضی از افراد را با توجه به گوشی آن ها شخصیت شناسی کرده ایم. برای مثال زمانی که برای اولین بار کسی را می بینیم، با توجه به گوشی آن شخص، در مورد شخصیت او قضاوت می کنیم. در واقع تا توجه به وضعیت گوشی افراد، می توان به نکات زیادی در مورد آن ها پی برد که می خواهیم به همین نکات بپردازیم.

 
گوشی شما از چه نوعی است؟

آیفون4: شما هم یک نوع دوست هستید و همچنین علاقه زیادی به تکنولوژی های 4 سال پیش دارید.
 
نکسوس 5: به جمع هوا داران نکسوس خوش آمدید. شما راز های استفاده از تکنولوژی را می دانید.
 
گلگسی اس 6: شما عاشق خود نمایی هستید. پول برایتان اهمیت ندارد.  احتمالا اخیرا از آیفون 6 تا نسل های قدیمی سامسونگ به این مدل مهاجرت کرده اید.
 
نوکیا 3310: شما پدربزرگ گوشی دارها هستید و علاقه زیادی دارید که طول عمر 2 هفته ای باتری گوشی خود را به رخ دیگران بکشید. اما بهتر است کمی هم خود را بروز کنید و از تکنولوژی های جدید استفاده کنید.
 
Moto G: شما در مرود خرید گوشی با قیمت های مناسب بسیار خوش شانس هستید.
 
 
شخصیت شناسی از روی گوشی
وضعیت گوشی شما در چه حال است؟

عالی و بسیار سالم: 
 احتمالا گوشی شما از جدید ترین برند های بازار  است یا شما واقعا مراقب دارایی های خود  هستید. در غیر این صورت شما یکی از افرادی هستید که بهداشت شخصی را به خوبی رعایت می کنید.
 
خراشیده شده اما سالم:
 شما به گوشی خود بسیار وابسته هستید اما برای آن هیچ وقت یک قاب مناسب تهیه نکرده اید.  مانند بچه هایی که گوشی ها را خراب می کنند، گوشی ها هم نیاز به مراقبت دارند.
 
در قاب اما خش برداشته:
 شما تصور می کنید که با داشتن یک قاب، می توانید هر طور که دلتان می  خواهد با گوشی خود رفتار کنید. صفحه نمایش شما خش دار شده است زیرا کلید ها و وسایلی که در جیبتان می گذارید به صفحه نمایش گوشی شما برخورد می کنند و همچنین بلند گو های گوشی شما مشکل دار شده اند.
 
مدت هاست صفحه نمایش گوشی شما شکسته است:
 شما دیگر اهمیتی به گوشی خود نمی دهید. لباس هایتان را سه یا چهار بار قبل از شستن مجدد می پوشید. به صداها و جیر جیر کردن های ماشین خود تا زمانی که مشکلی جدی برایش به وجود آید اهمیتی نمی دهید و همیشه دیر به قرار های خود می رسید.
 
شخصیت شناسی از روی گوشی

صفحه اصلی گوشی شما به چه صورت است؟
 
به صورت پیش فرض و مملو از برنامه:
 شما به تنظیمات کارخانه علاقه دارید و یا شخصیتی تنبل دارید که این تنظیمات را عوض نمی کنید. احتمالا شما محافظ صفحه نمایش گوشی خود را تا زمانی که کاملا از بین برود تعویض نمی کنید.
 
عکس زمینه سفارشی و فولدر های زیاد:
 شما می خواهید برنامه های خود را به نحوی بچینید که فقط خودتان بتوانید از آن سر در بیاورید. شاید اتاق خواب شما مانند اتاق کودکان پر از پوستر های هنرمندان، ورزشکاران و افراد معروف باشد.
 
 
شخصیت شناسی از روی گوشی

لانچر سفارشی:
 شما یک آدم منحصر به فرد هستید و تنظیماتی که بر روی گوشی خود انجام داده اید مخصوص خود شما است و شخص دیگری آن ها را ندارد. شما به خود افتخار می کنید که از عکس های زمینه، برنامه ها و لانچر هایی استفاده می کنید که مخصوص خود شماست.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ شنبه 7 شهريور 1394برچسب:, ] [ 19:27 ] [ alimola ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.













Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت