تصویر ثابت

ایران + وردنجان


ایران + وردنجان




برگزیده ها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ایران +وردنجان و آدرس v50.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







خوش آمدید لطفا ازتمامی قسمت های وبلاگ دیدن فرمائید.....نظرات ارزشمندشما راهگشای ماخواهدبــــــــود




اندروید امکانات بسیار زیاد و جالبی دارد. یکی از امکاناتی که می توان از آن نام برد، ظرفیت باز کردن چند برنامه به صورت همزمان می باشد که اگر تعداد زیادی از برنامه ها باهم در حال فعالیت باشند مصرف باتری را بیشتر کرده و سرعت گوشی نیز کم می شود. برای بستن برنامه های فعال در گوشی راه های متعددی وجود دارد که به بعضی از این روش ها می پردازیم.

 
> برنامه های اخیر (Recent Apps)
 
1-دکمه Recent Apps را بزنید

 
در حال کار//
 

اکثر گوشی هایی که از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند، دکمه Recen Apps را دارند که به شما اجازه مدیریت برنامه های فعال را می دهد. با استفاده از این دکمه، که معمولا به صورت مجازی است، می توانید لیست آخرین برنامه های باز شده بر روی گوشی را ببینید و آن ها را ببندید.

 
دکمه Recent App در هر لحظه که شما با گوشی خود کار می کنید در دسترس است و معمولا در کنار دو دکمه Home و Back گوشی است. حتی اگر یک برنامه از باز شدن Recent App ها جلو گیری کند، شما می توانید با زدن دکمه Home ابتدا آن برنامه را به پس زمینه بفرستید و سپس از طریق Recent App آن را ببندید.

برای بعضی از گوشی های جدید، برای باز کردن Recent App ها باید دکمه Home را چند ثانیه نگهدارید یا دوبار پشت سر هم این دکمه را فشار دهید.
 
2-برنامه ها را ببندید

 
در حال کار//
 

بعد از باز کردن Recent App، برای بستن هر کدام از برنامه ها آن را به سمت چپ یا راست بکشید. این کار باعث توقف برنامه می شود اما پردازشی که بر روی CPU در حال صورت گرفتن است متوقف نخواهد شد. برای مثال اگر شما برنامه توییتر خود را از این طریق ببندین، توییت های جدید برای شما ارسال نمی گردند اما اگر Notification های این برنامه را غیر فعال نکرده باشید، آن ها برای شما به نمایش در خواهند آمد.
 
 
> از Application Manager یا مدیر برنامه استفاده کنید
 
1-وارد تنظیمات برنامه شوید

 
در حال کار//
 
راه دیگری که برای بستن برنامه وجود دارد Application Manager است که مانند Ctrl+Alt+Delete در ویندوز عمل می کند و به شما برنامه های فعال و در حال کار را نمایش می دهد تا بتوانید آن ها را ببندید. برای ورود به منوی App Manager وارد تنظیمات گوشی خود شوید.بسته به نوع گوشی شما، می توانید به سادگی با فشردن دکمه تنظیمات وارد این منو شوید با Scroll کردن صفحه برنامه های گوشی به پایین، Settings را پیدا کنید.
 
2-منوی Apps یا Applications را انتخاب کنید

 
در حال کار//
 

در منوی تنظیمات، به دنبال دکمه Apps یا applications بگردید و آن را باز کنید. در بیشتر گوشی ها، لوگوی این منو یک مربع با نماد اندروید است. البته در بعضی از گوشی ها عکس یک چرخ دنده و یا یک آچار نیز می تواند باشد.
 
3-تب Running یا در حال اجرا را باز کنید

 
در حال کار//
 
در صفحه باز شده، شما اطلاعات کلی از برنامه های نصب شده و در حال اجرا و خیلی از اطلاعات دیگر را می بینید. در بالای صفحه، به دنبال سر فصل یا تب Running بگردید و آن را باز نمایید. در این تب، شما لیستی از تمام برنامه های درحال اجرا بر روی گوشی خود را خواهید دید.
 
4-برنامه ای که باید بسته شود را انتخاب کنید

 
در حال کار//
 
در لیست باز شده به دنبال برنامه هایی که قصد بستن آن ها را دارید بگردید و بر روی آن کلیک کنید تا پنجره نمایش دهنده مشخصات آن برنامه باز شود.
 
5-گزینه Stop  یا Force Stop را انتخاب کنید

 
در حال کار//
 
در پنجره باز شده، دکمه Stop یا Force stop را بزنید تا برنامه به صورت کامل بسته شود. در این صورت تمام پردازش هایی که یک برنامه در حال انجام آن ها است فورا بسته می شود و دیگر هیچ فعالیتی حتی در پس زمینه هم صورت نخواهد گرفت تا زمانی که آن برنامه مجددا به وسیله کاربر باز شود.به یاد داشته باشید که زمانی که دکمه Force Stop را می زنید، یک دیالوگ باز می شود و به شما هشدار می دهد که در حال بستن کامل این برنامه هستید و باید OK را بزنید.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: مصرف باتری گوشی خود را کم کنید ، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 21 مرداد 1394برچسب:, ] [ 22:44 ] [ alimola ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.













Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت