تصویر ثابت

ایران + وردنجان


ایران + وردنجان




برگزیده ها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ایران +وردنجان و آدرس v50.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







خوش آمدید لطفا ازتمامی قسمت های وبلاگ دیدن فرمائید.....نظرات ارزشمندشما راهگشای ماخواهدبــــــــود




celery-tea

تعداد زیادی از روزه داران در  آخر ماه رمضان فکر می کنند چاق  شده اند چون در طول روز مثل قبل فعالیت  ندارند، غذای زیادی را دریک دفعه می خورند  و چون بدنشان ضعیف می شود فعالیت ورزشی هم نمی کنند پس معلوم است که چاق می شوند
امّا گیاهانی هستند که براساس پژوهش های علمی مستند می توانند بر لاغری موثر باشند. کرفس و چای سبز، از این دسته گیاهان دارویی هستند. می توانید کرفس و چای سبز را مخلوط کنید و به صورت دمنوش میل کنید. امّا چگونه؟

چطور با دمنوش کرفس و چای سبز لاغر می شویم؟

چطور گیاهان می توانند در کاهش وزن افراد تاثیر داشته باشند؟ ما در این بخش، نحوه ی عملکرد کرفس و چای سبز در لاغری را به شما معرّفی می کنیم…

 

کرفس

کرفس، گیاهی است که بسیار مورد استفاده ی ایرانیان قرار می گیرد. کرفس خام کالری ناچیزی دارد امّا آن چه باعث می شود به عنوان داروی لاغری شناخته شود، دیرهضم بودن آن است.
در واقع وقتی شما کرفس را دم می کنید و می نوشید، معده، مدّت زمان زیادی صرف می کند تا کرفس را هضم کند و شما در این مدّت زمان نمی توانید ماده ی غذایی دیگری مصرف کنید.
کرفس از این طریق، احساس سیری را به تعویق می اندازد و نیاز بدن به مواد غذایی به ویژه مواد کربوهیدرات دار را کاهش می دهد.

چای سبز

چای سبز برای همه ی کسانی که قصد لاغرشدن دارند، آشناست. چای سبز به علّت داشتن آنتی اکسیدان و فلاونوئیدهای بیشتر نسبت به چای سیاه، خواص بیشتری دارد.
چ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: لاغری با یک دمنوش، ،
برچسب‌ها:
[ دو شنبه 12 مرداد 1394برچسب:, ] [ 20:3 ] [ alimola ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.













Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت